Faceţi căutări pe acest blog

Se încarcă...

duminică, 14 aprilie 2013

Cele mai IEFTINE FARMACII din Bucuresti

Pana acum vreo 2-3 ani, eram client fidel al farmaciei Sensi Blu, nestiind sau neinteresandu-ma prea mult diferentele de preturi. Aveam un Sensi blu la coltul blocului si numai acolo intram sa-mi cumpar una, alta. Sensi blu a ramas favorita in ceea ce priveste promotiile (au ocazional promotii, mai ales la dermatocosmetice) de neegalat. De exemplu, in octombrie anul trecut mi-am luat 2 creme Eucerin de copii cu factor 50 de protectie solara la pret de una.
Insa acum 2 ani, inainte de a naste, mi-am pregatit o listuta de cumparaturi (vestitul necesar pentru spital si pentru acasa), lung cat o zi de post...aveam si eu impresia ca, dupa ce nasc, nu o sa mai ies in lume 3 luni si trebuia sa-mi fac stocuri de toate cele. 



Cumnatica mea draga, activand in domeniu, mi-a sugerat sa imi fac achizitiile de la Farmacia Tei, situata in Bulevardul Lacul Tei nr 56, Bucuresti, la acea vreme si cred ca si acum, fiind cea mai ieftina farmacie din Bucuresti.
Ceea ce m-a incantat pe mine a fost faptul ca iti ofera si posibilitatea de a comanda online, costul transportului pentru Bucuresti fiind de 8.5 lei. Pentru celelalte orase din tara cred ca difera costul transportului, insa garantat merita daca iti comanzi mai multe produse. De fiecare data cand am fost la ei, erau cozi mari, insa au si multe ghisee si nu astepti mai mult de 15 minute. 
De vreun an au deschis si Bebe Tei, situat foarte aproape, in Bulevardul Lacul Tei nr 62, de unde iti poti achizitiona orice produs pentru bebe dar si pentru mamici. De aici am luat Probiotic Protectis cu 46 lei, pe cand la Sensi blu am dat 65, cu reducere de 10%...fara reducere de card era 72 lei.
Am observat ca si pampersii au un pret ok aici, comparativ cu cel din supermarketuri. Numai la  Emag sunt mai ieftini!(162 de bucati nr 4 - 143 lei la farmacia tei, 142,5 lei la Emag - acum in prmotie (5% reducere) si cu transport gratuit, in rest la emag sunt 149 lei cu transport gratuit).
 La creme si cosmetice sunt the best...de exemplu, mi-am luat de la ei Effaclar Duo la pretul de 47,5 lei (la alte farmacii era 60 lei) si Ivatherm Akne Syt la pretul de 37,5 lei, iar la Sensi Blu era 57 lei. 
Aceeasi cumnatica mi-a recomandat mai nou inca o farmacie cu preturi foarte mici si anume Belladonna, unde, de exemplu crema Effaclar Duo e 46 lei, chiar mai ieftina decat la Farmacia Tei.
Din aceeasi categorie, mai pot enumera o faramacie situata in Drumul Taberei nr 34, langa Profi. Nu face parte din vreun lant, dar mereu am gasit produse la preturi comparativ cu cele de la farmaciile de mai sus.
Voi ce farmacii ieftine mai stiti?

2 comentarii:

  1. Belladona - Aviatiei, soseaua Pipera . Langa ING Aviatiei. Preturi ok si mai ales, produse romanesti sau alternative identice ca si compozitie la celebrele si cam scumpele Nurofen, siropuri de tuse si alte chestii cu reclame la teve D ex in loc de Nurofen poti lua Biofen, same stuff dar doar 13 lei.

    RăspundeţiȘtergere
  2. categoric farmacia tei este cea mai ieftina: exemplu: Protectis tablete = 17 lei. La Belladona este vreo 27.

    RăspundeţiȘtergere